διαβάστε την σελίδα στα ελληνικά view this page in english

Άρθρα

Πως να γλιτώσετε απ’τα «γιορτινά κιλά»

Μην φύγετε από το σπίτι νηστικοί. Πριν πάτε σε γιορτή οπού θα υπάρχει φαγητό φάτε ένα μικρό σνακ για να μην πεινάτε πολύ στο τραπέζι, διότι όταν πεινάμε πολύ...τρώμε πολύ!

Μην ξεχνάτε τα λαχανικά. Όπως διαλέγετε φαγητά από το μπουφέ μην προσπερνάτε τα λαχανικά και τα φρούτα. Αυτές οι τροφές είναι χορταστικές και δεν έχουν ιδιαίτερα πολλές θερμίδες.

Να είστε επιλεκτικοί! Όταν είστε καλεσμένοι σε τραπέζι μην τρώτε απ’όλα τα φαγητά. Να επιλέγετε τα αγαπημένα σας φαγητά για να τα ευχαριστηθείτε.

Κάντε ένα διαλειμματάκι. Αφού τελειώσετε το φαγητό που έχετε στο πιάτο σας, κάντε ένα μικρό διάλειμμα 10 λεπτών να πάρει ο εγκέφαλος το σήμα ότι έχετε φάει. Συζητήστε για λίγο με φίλους και συγγενείς, πιείτε και λίγο νερό, και μετά αποφασίστε αν θέλετε να πάρετε κι’άλλο φαγητό.

Κρατήστε απόσταση από τον μπουφέ. Μην μείνετε κοντά στο τραπέζι με τα φαγητά, καθίστε στην άλλη άκρη του δωματίου έτσι ώστε να υπάρχουν εμπόδια ανάμεσα σάς. Όσο πιο μακριά μείνετε τόσο μειώνονται και οι πιθανότητες να υποκύψετε στον πειρασμό.

Προσέξτε το αλκοόλ. Τώρα στις γιορτές τείνουμε να καταναλώνουμε λίγο παραπάνω ποτό απ’ότι συνήθως, αλλά μην ξεχνάτε ότι το αλκοόλ έχει αρκετές θερμίδες. Μπορείτε να μειώσετε την κατανάλωση σας πίνοντας νερό ή ανθρακούχο νερό μεταξύ ποτών. Επίσης, μην πίνετε με άδειο στομάχι διότι το αλκοόλ ανοίγει την όρεξη ενώ μειώνει τις αντιστάσεις μας!

Γιορτάστε με χορό! Ο χορός είναι από τις πιο ευχάριστες ασκήσεις. Πιάστε τους φίλους απ’το χέρι και κάψτε θερμίδες μαζί, χωρίς να το καταλάβετε!

Το αληθινό νόημα των εορτών! Αν και το φαγητό έχει κεντρικό ρόλο στις γιορτές, ας μην ξεχνάμε τον ανώτερο σκοπό. Γι’αυτό αφήστε το φαγητά και διασκεδάστε με τους αγαπημένους σας!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!